DOLAR46,1116% 0.02
EURO53,1487% -0.94
STERLIN61,9322% -0.79
FRANG57,9364% -0.81
ALTIN6.409,16% -3,23
BITCOIN62.229,172.215

Kuzeykent’te Kedi Vahşeti: “Kanepeyi almaya çalışırken öldürüldükleri tahmin ediliyor”

Yayınlanma Tarihi : Google News
Kuzeykent’te Kedi Vahşeti: “Kanepeyi almaya çalışırken öldürüldükleri tahmin ediliyor”

Kastamonu’nun Kuzeykent Mahallesi’nde üç yavru kedinin ölü bulunması mahalle sakinlerini yasa boğdu. Olay, Saime İnal Lisesi karşısında bulunan Gözde Dilek Sitesi önünde meydana geldi. İddiaya göre,  kapı girişinin önünde duran kanepe dışarıya çekilmeye çalışılmış, kanepenin içinde bulunan kedi yavruları da, bilerek ya da ihmalle öldüğü tahmin ediliyor.

Sabah saatlerinde sokakta yaşayan vatandaşlar, olay yerinde cansız halde yatan yavru kedilerle karşılaştı. Mahalle sakinleri, söz konusu kanepeyi almak isteyen kişilerin kedileri görmüş olabileceklerini, ancak buna rağmen kanepeyi almak istemişler, bu esnada yavru kedilerde öldürülmüş olabileceği tahmin ediliyor.

“Bu nasıl vicdan?”

Olayla ilgili konuşan çevre sakinlerinden biri, “Muhtemelen kedileri kanepeyi almaya çalışırken gördüler. Sonrasında hangi akla hizmet bu vahşeti gerçekleştirdiler bilmiyoruz. Sabah kalktığımızda yavrular bu haldeydi” diyerek tepkisini dile getirdi.

Kamera kayıtları inceleniyor

Vahşetle ilgili olarak Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından soruşturma başlatıldı. Olay yerindeki güvenlik kameraları incelemeye alındı. Polis ekiplerinin, kedilerin ölümüne sebep olan kişi ya da kişileri tespit etmeye yönelik çalışmaları sürüyor.

Mahalle halkı olayın faillerinin bir an önce bulunarak gerekli cezaların verilmesini talep ediyor.

YORUM YAP