DOLAR46,1046% 0.13
EURO53,2185% 0.25
STERLIN61,5770% 0.15
FRANG57,8125% -0.06
ALTIN6.410,17% 0,02
BITCOIN63.498,003.586

GMG Kastamonuspor’da Yönetim Değişimi: Yeni Başkan Arif Osman Gençtürk

Yayınlanma Tarihi : Google News
GMG Kastamonuspor’da Yönetim Değişimi: Yeni Başkan Arif Osman Gençtürk

GMG Kastamonuspor’da gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulun ardından kulüpte yeni yönetim belli oldu. Uzun yıllardır kulüp başkanlığı görevini sürdüren Cengiz Aygün, görevini Arif Osman Gençtürk’e devretti.

Yeni dönemde kulübün başkanlığına seçilen Arif Osman Gençtürk, yaptığı açıklamada birlik ve beraberlik vurgusu yaparak altyapıya önem veren, mali disiplini ön planda tutan ve başarı odaklı bir yönetim anlayışıyla hareket edeceklerini söyledi.

Genel kurul sonrası oluşan yeni yönetimde Ersen Yılmaz başkan vekili olurken, Hakan Öner, Ahu Bahar ve Ahmet Ünal Ceval başkan yardımcılığı görevlerine getirildi. Alper Başer genel sekreterlik görevini üstlenirken; Fidan Gençtürk, Emirhan Güler, Halim Tanrıverdi, M. Erkan Yılmaz, Cengiz Özyurt, Serkan Tuncel, Özlem Memiş, Demirhan Daştan ve Sinan Öner yönetim kurulunda yer aldı.

Yeni yönetimde dikkat çeken gelişmelerden biri ise Ahu Bahar’ın başkan yardımcılığı görevine getirilmesi oldu. Böylece kulüp tarihinde ilk kez bir kadın yönetici başkan yardımcılığı görevinde yer aldı. Ahu Bahar yaptığı açıklamada, “Kastamonuspor’da böylesine tarihi bir dönemin parçası olmaktan gurur duyuyorum” ifadelerini kullandı.

Eski başkan Cengiz Aygün ise yaptığı duygusal konuşmada, kulübe desteğinin devam edeceğini belirterek, “Bu bir veda değil” mesajı verdi. Aygün, kulübün kayyuma gitme tehlikesi yaşadığını ancak yeni yönetimin oluşmasıyla birlikte GMG Kastamonuspor’un yoluna devam edeceğini söyledi.

Yeni yönetimle birlikte GMG Kastamonuspor’da hem sportif hem de kurumsal anlamda yeni bir dönemin başlaması bekleniyor.

YORUM YAP