
Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir fabrikada akşam saatlerinde Çorum olarak son yılların en büyük yangınını yaşadık. İhbardan dakikalar sonra tüm ekiplerimizle birlikte başarılı bir şekilde müdahale ederek bu büyük yangını kontrol altına aldık.
Yangından etkilenen tüm hemşehrilerime, fabrika sahiplerine bir kez daha en içten geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. 7/24 şehrimiz ve hemşehrilerimiz için görevi başında olan, çok hızlı bir şekilde yangın kontrol altına alındı



